NOVINKY :
.
Kontaktní e-mail : mikyhorozumy@seznam.cz
Dopředu ovšem upozorňuji, že NEPOSKYTUJI MAGICKÉ SLUŽBY, ANI PORADENSTVÍ A NEBUDU NA PODOBNÉ ŽÁDOSTI REAGOVAT. Děkuji za pochopení - Miky. Usmívající se

OBŘADNÍ MÍSTA SOUČASNÝCH POHANŮ - 13.díl

1. května 2012 v 8:08 | Miky |  POSVÁTNÁ MÍSTA
Pavlův kamenný svět


Pavel je velmi zajímavý člověk, za pohana se nepovažuje, ale jeho láska ke krajině a přírodě a komunikace s duchovními bytostmi je něčím, co nás s ním dozajista spojuje. Především je ale stavitelem megalitů. Přičiněním Pavla a jeho přátel je naše vlast o některá krásná a energeticky silná místa bohatší. Napsal mi o tom tohle : "Postavil jsem toho hodně, ať už sám, nebo nás bylo víc. Vše je pro krajinu nebo lidi. Jsou nenápadné kamínky v krajině aby si jich nikdo moc nevšiml - mají tam svůj účel. Jsou i veliké - většinou v horách a lesích. Ale žádný z nich jsem nikdy nepovažoval za svůj osobní! Nikdy mne to ani nenapadlo. Je jich mnoho o samotě postavených, jsou dvojice i trojice, několik kruhů, se středovým menhirem i bez, dvě Tauly a teď jeden z posledních je i s dírou." Také milevský menhir u kterého jsem už vykonal několik svých rituálů a který považuji za jedno ze "svých" posvátných míst, stojí právě díky Pavlovi. Požádal jsem ho, jestli by nám do seriálu neposlal fotku z nějakého svého obřadního místa a on mi obrázků různých míst poslal hned několik a k tomu toto vyjádření : "Ani jednu z těhle fotek jsem já ale nefotil. Vyfocené mám ale prakticky všechno - v různých kvalitách a zařazeno v albumech. U hodně kamenů mám hodně dobrý důvod nezveřejňovat, že jsou a kde jsou. V knize Kamenný svět /Kozák, Bartl, Holečková, MH 2003/, jak víš, také najdeš dost."
Jak už jsem řekl, Pavel se pohanem být necítí a tak jsem ho poprosil, zda-li by nám nemohl k fotkám poslat také nástin jeho životní filosofie. Četl jsem jeho text, který je uveden níže pozorně a bez předsudků a musím říci, že ačkoli sám nepoužívám výrazy jako Vysoké Duchovní Bytosti, nezajímám se o UFO a nejsem si jist tím, že by Čechy měly být duchovním centrem tisíciletí, jakési duchovní souznění s ním cítím. Pavel možná není pohan v tom smyslu, jak tomu obvykle rozumíme, jeho megality ale současným pohanům jako svatyně určitě slouží, já jsem toho příkladem. Proto dnes také rád snímky několika jeho míst zveřejňuji.




První fotografie zachycuje jedno místo na Šumavě, kterému se říká Pohanské kameny. Bližší z obou vrcholových kamenů byl znovu postaven Pavlem a jeho přáteli.


A toto je menhir u Milevska, místo kde občas konám své obřady.

Další fotografie již uvádím bez popisu:

































Vlastně ani nevím odkud začít. Jdu dopředu, cestou světla, hledání, poznání. Začalo to kameny a postupně se rozšiřovaly obzory na všechny strany. S tím i poznání. Na jednom místě mi bylo řečeno vílou že mám stavět kameny. Na to téma byl i sen, který se zdál. Postupně bylo tu potřeba dát kamínek, nebo zase támhle. Pak jsem našel napůl povalený, který přímo volal po narovnání. Postavených kamenů přibývalo a pak začaly přibývat i naprosto nové. Jsou postaveny a energeticky fungují jako ty dávné, co tu stojí třeba až z dob Atlantidy. Postavit kámen neznamená postavit menhir. Místo hledám, stejně tak kámen a ten zase musí souhlasit s tím, že ho někam dám. Pak se ho i ptám, kterou stranou do země a i jakým směrem která strana. Některé kameny je potřeba posílit, jiné ne.
Některé menhiry léčí, jiné propojují energetické linie, u jiných se lze setkat za jistých podmínek s VDB - Vysokými Duchovními Bytostmi. Jsou i další astrální bytosti - přírodní, např. skřítkové, víly, vodníci, trolové atd. Astrály zemřelých lidí - tady jsou pro mne důležití druidové a drusady a také atrály význačných lidí - co se Čech týká třeba Libuše, Krok, Karel IV, Arnošt z Pardubic atd. - ti všichni v dřívějších dobách pro tuto zem něco dělaly. Pak astrály zemřelých zvířat - zde hlavně draci. Pak můžeme potkat astrál mimozemské bytosti (UFO) a to z mnoha entit.
No a výše zmíněné VDB - jsou z mnoha vyšších prostorů a někteří se občas zrodí coby člověk, aby tady vykonali nějakou důležitou práci. To jsou všichni ti zaznamenaní bohové dávných civilizací. V různých časech bylo zapotřebí aby v nějakém koutě Matky Země byla krajina vylepšena pro nastávající čas a tak se zrodili do lidských těl a konali.
Každá VDB zrozená sem je v první řadě člověk!!! Podléhá všem vlivům jako kdokoliv jiný. Musí si uvědomit, proč sem přišla a co tu má dělat a tou cestou jít. Miluje tedy, podléhá nemocem, spřádá plány - jako kdokoliv jiný.
Každý, kdo se narodil má možnost volby mezi hmotou a duchem - to vidíme kolem sebe a snadno některé lidi zařadíte...neustále je tedy nutné pracovat. Je dostatečně známo, že Čechy mají být v tomto tisíciletí duchovním centrem. Myslím, že to v Čechách dost lidí již teď vnímá. Krajina byla "opravena" - základy tady byly, ale vše bylo věky porušeno. Dost toho je vylepšeno a připraveno pro lidi duchovního vnímání.
Nevyznávám žádné náboženství ani nejsem v žádné sektě. Mé počátky jsou v Tuatha de Danaan.
Je množství různých svatyň a energetických míst v Čechách. Dost často kostely - byli postaveny na mnohem starších svatyních. Stejně tak kaple a rotundy. Jsou i místa nenápadná - tak, prostě na louce, na kopci, na skalce, nevyznačující se na pohled ničím. Přesto může citlivý člověk sílu místa vnímat na dálku nebo z fotky. Různé svatyně jsou v lesích a horách. Mají podoby různé - říkáme jim "ohrada" či menší "ohrádka", nebo podkova. Jsou to ty různé nedefinovatelné zídky a různé kamenné útvary z kamenů seskládané. Sem patří i mohyly. Pozor, ne všechny jsou pohřební! Některé jsou udělány za jiným účelem a jsou to rituální místa. V mohylách nejsou pohřbeni jen lidé, ale také obři či draci. A ti pohřbení nemusí být ani zdejší - kdysi sem došli z daleka a tady ukončili svůj život.
No a všechny bytosti ještě dělí polarita - ne všechny mají kladnou...
A nějak mi došlo a nevím, co bych ještě dále plkal...




 

2 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 Pavel Pavel | 2. května 2012 v 11:09 | Reagovat

Jo Miky, se mnou ti pšenka nekvete... :-D
První menhir bez popisky má jméno BLESK a stojí u silnice ze Strašína na Javorník.
Druhý je PRST a třetí MUDRC v lesích Javorníku.
Dalšímu říkám CLOCHAPHOIL což je ve staroirštině DĚRAVÝ KÁMEN - je u Hrachova
Poslední dvojice jsou STRÁŽCI a stojí nedaleko Měsíčního kamene na Javorníku.

Pěkný den a to všem :-)

2 Frostík Frostík | 2. května 2012 v 11:41 | Reagovat

[1]:A nenapadlo Tě, že jsi všechny uvedl do úžasu? Tvoje konání přesahuje naši působnost. Zatím co se snažíme duševně zlepšovat své okolí svým působením, Ty měníš giganticky plošně krajinu přímými fyzickými zásahy. To vyráží dech. Teď co Tě znám, když narazím na stojící kámen, dumám jestli to není tvoje dílo. Děkuju Ti za čas a energii co vkládáš do oživení Matky Země.      Tady nejde o rozpoutání debaty, ale ukázat všem tvojí práci.

3 Pavel Pavel | 2. května 2012 v 11:56 | Reagovat

[2]: Díky, teď jsi vyrazil dech ty mě, to mě fakt nenapadlo - konám a mám to časem za přirozené, normální.
Díky Frostíku!

4 Elen Elen | Web | 2. května 2012 v 13:19 | Reagovat

Souhlasím s Frostíkem, Pavle, smekám!

5 Květa-Liliana Květa-Liliana | E-mail | Web | 2. května 2012 v 14:50 | Reagovat

Krásná práce! Zrovna jsem včera koukala na mapu kolem Javorníku a přemýšlela, jestli tam některý Pavlův menhir nestojí :-)

6 Satja Das Satja Das | 2. května 2012 v 17:50 | Reagovat

Všechny ty kameny vypadají, jako kdyby tam stály odjakživa. Jako by tam přirozeně vyrostli, jakby je tam zanechala nějaká pravěká civilizace. Pavle, přiznej se, že ti pomáhal Ashtar Sheran a jeho flotila. To jinak není možný, nikde ani náznak po nějaké těžké technice. Podle čeho vybíráš místo, podle geopatogenních zón?

7 pavel pavel | 2. května 2012 v 18:24 | Reagovat

[4]:Díky :-)

8 Pavel Pavel | 2. května 2012 v 18:25 | Reagovat

[5]:I tobě díky - jestli jsem správně právě počítal, byl jsem u 15 postavených menhirů v oblasti Javorníku - je jich tam ale víc... :-)

9 Fíba Fíba | Web | 2. května 2012 v 18:31 | Reagovat

Když slyším o UFO, tak z toho nemám dobrý pocit a chci se radši držet stranou. To UFO mi přijde jako nějaká nová móda z USA...

Co se týče kamenů, jsou celkově prima. Líbí se mi :-)Jsem velice rád, že byl znovu postaven ten povalený kamen u Pohanských kamenů. Tak jen doufejme, že tam někdy v budoucnosti nebudou zas nějací pohraničníci co se nudí...

Pokud jde o duchovní centrum příštích let, nevěřím, že by to měly být Čechy. Z hlediska svého zájmu (Indoevropané) si spíš myslím, že to bude Pobaltí. Litva je kulturně i jazykově opravdu indoevropská, více než cokoliv co znám (indoevropská dle mých představ).
Z této zmínky o duchovním centru se mi ozývá kniha "Národ v lénu bohů". Ta kniha je v něčem zajímavá, pokud jde o "startovní zájem". Jinak je v ní lecos špatně - třeba otázka Germánů v naší zemi. Teorie o severském (nordickém) původu Indoevropanů je v ní ale zajímavá - pokud si dobře vzpomínám.

K Tuatha de Danaan: Myslím, že šlo buďto o mýtické alby (elfy) patřící pod bohyni vod Danu a nebo (a to spíš) o zmýtizovanou historickou událost příchodu indoevropských vyznavačů bohyně Dany, kteří byli později rovněž povzneseni mezi bohy. Zde máte jednu z možností jak mohl vypadat protoindoevropský pantheon, ta Dana je tam samozřejmě také:
http://en.wikipedia.org/wiki/Proto-Indo-European_religion
Vzpomínka na příchod těchto Indoevropanů se patrně ozývá ve jménu země Irsko - země Árjů :-)

10 Pavel Pavel | 2. května 2012 v 18:48 | Reagovat

[6]: To je vše asi složitější a někde i jednodušší. Některé kameny byly v poloze dejme tomu napůl padlé (kdysi tedy stály a i fungovaly) a tak jsme je přizvedli do patřičné polohy. V takovém případě se ptám, jestli kámen v minulosti fungoval jako menhir a jestli má třeba jenom zbytkovou lidskou mechanickou energi. Tj. jestli s ním někdo manipuloval. Pozor, pak se časem stalo, že neměl lidskou a mě něco nehrálo, až jsem přišel na to, že má mechanickou energii obrů... To jest, stavěli ho bytosti ne velikosti lidí ale řádově 2,7 - 4,5m cca.
Ten Ashtar Sheran - četl jsem už jeho jméno, ale nemohu k tomu nic dodat, osobně jsem se nikým takovým nesetkal. Jsem dost skeptický k setkání tohoto druhu.
Někdy je potřeba postavit kámen, aby fungoval podle určitých představ - pak je potřeba ho v dané lokalitě najít včetně s dalším postupem prací zjistit - zda souhlasí, že ho postavím (postavíme) a že bude plnit takový a takový úkol.
Stavím hupcukem, heverem a rukama. Vzhledem k tomu, že jsem něco takového dělal pravděpodobně již v několika předchozích životech, pak mám k tomu blíž a dost možná díky dávným zkušenostem mě i intuitivně napadá nejlepší řešení práce. Co píšu, je pouze zkušenost a na té stavím.

11 Sarin Sarin | 2. května 2012 v 19:25 | Reagovat

Krásná práce,určitě se pro ní nehodí kde kdo...krásným způsobem měníte nejen ráz krajiny,ale svým duševním kreditem měníte i ostatní kolem sebe (neboť v dnešní době dělat něco tak velkého pro svoje okolí a bez nároku na odměnu určitě jen tak neuvidíte!!).To,co máte za přirozené a normální tak pro to by naprostá většina populace nehla ani palcem!!
I já děkuji za práci kterou odvádíte!Snad někdy někde při toulkách narazím na vaší práci!

12 Miky Miky | E-mail | Web | 2. května 2012 v 19:38 | Reagovat

[1]: Dlouho jsem přemýšlel, jestli není BLESK a PRST jeden a ten samý kámen, jsou si hodně podobné. A MUDRC, ten se mi moc líbí.

13 Miky Miky | E-mail | Web | 2. května 2012 v 19:42 | Reagovat

[9]: Mě ty UFO kulty také hodně odrazují, ale je zajímavé, že jihoamerickým indiánským šamanům připadají mimozemšťani stejně samozřejmí jako například duchové předků či zvířat.

14 Pavel Pavel | 2. května 2012 v 19:45 | Reagovat

[9]:To slůvko UFO, nemám rád ani já - nicméně zkušenosti mám trochu jiné. S fyzickým UFO ne i když ho kolega vyfotil, ale s těmi bytostmi. Přijdou v astrální podobě a já vnímám, že tu kdosi je - jde o to zjistit zda je to přírodní strál, či zemřelého člověk(obra), zvířete, či VDB (Vysoké Duchovní Bytosti) a nebo mimozemské bytosti. Pak zjistit z jaké entity. Projevují se tu ale i entity záporné a na to je potřeba dát pozor!
Pohanské kameny - byla to fuška a vše bylo na hraně možností a schopností - stojí od května 2003 a je dnes součástí naučné stezky... Lze se dočíst ve Strážném. Když vždy stojím u něj jsem v úžasu. myslím, že může mít 15 tun... Jenom kdysi stál skoro těsně u toho druhého - to nedokážu - to by musel jeřáb (?)
Národ v lénu bohů mám, kdysi jsem to četl - ale už dávno netuším, co tam tak může být. Každý z něčeho vycházíme - ze zkušeností, z poznání. Když se ti to ověří - pak na tom trváš. A je ti pak třeba i jedno co říkají "oficiální" zprávy. Takže to, že Čechy jsou teď jakýmsi duchovním středem na Zemi je moje zažitá zkušenost. A pro to pracuju.
Tuatha de Danaan - Lid bohyně Danu. Kdysi se vtělila na zem jedna VDB a dostala jméno Danu - bylo to v Atlantidě. přišla tam proto, protože bylo potřeba se postavit nějak tamějším vládcům a jejich technické a zvrhlé civilizaci. Tady přeskočím - časem se přeplavila - spolu s dalšími na ostrov Gran Canaria - odtud posléze do Irska - tady prohráli boj o to, se zde usídlit a odešli do Skotska - do oblasti Kilmartinu - pak na ostrov Lewis a odtud zpět do Irska - což je již zaznamenáno v Irské "Knize invazí". Zde jsou již známá mnohá jména "Bohů" - totiž lidí tohoto lidu, kteří zde žili a byli zbožštěni.
V současné době jsou tytéž bytosti vtěleny v Čechách.

15 Pavel Pavel | 2. května 2012 v 20:01 | Reagovat

[11]:Nejprve bych řekl, že mi všichni mohou tykat, jako to dělám i já jim! (100mi není :-D  :-D  :-D )
Je na každém, jak se k čemu postaví a pak je to pro něj přirozené a je mu jedno, co ti druzí. 11 let jsem nebyl zaměstnám a živil se příležitostnými pracemi a melouchy. To proto, abych mohl, když bylo třeba být tam či tam, a abych mohl dělat to co chci. Tahle práce nesestává pouze ve stavění kamenů - obšírnost toho všeho je veliká a dost toho by ti asi nicmoc neříkala -sorry
Díky a pěkný večer

16 Pavel Pavel | 2. května 2012 v 20:09 | Reagovat

[12]:Jo, Miky, jsou si podobné a nejsou zase tak daleko od sebe -snad kylák (?)
Mudrc - i z fotky lze vnímat sílu místa a u Mudrce je to, čemu říkáme vortex - vír energie.

17 Fíba Fíba | 2. května 2012 v 20:11 | Reagovat

[14]:
Upřímně řečeno, téhle teorii o Tuatha nevěřím, tedy ne takto celkově. Zeptal bych se jinak:
1: Proč v tom mém předchozím odkazu a nejen tam je s bohyní Danou ztotožněno pár řek na východě, na území dnešního Ruska například? Podle mého názoru z toho důvodu, že tam byl ten kult bohyně řek také rozšířen.
2: Jak souvisí s Danou bájný řecký kmen Danaové?
3: Jak souvisí s Danou řecké Danaovny? - tedy ty co jsou také do jisté míry spjaty s vodou.

18 Sarin Sarin | 2. května 2012 v 20:15 | Reagovat

[15]: Dobře,budu se snažit si to pamatovat,děkuji.Ano,záleží na životním postoji,bohužel naprostá většina odsuzuje to,čemu nerozumí nebo co se vymyká jejich možnosti chápání.Je mi jasné že to není jen o tom postavit kámen,ale třeba jednou dosáhnu takového porozumění že si budeme o podrobnostech tvého konání moci pokecat

19 Pavel Pavel | 2. května 2012 v 20:33 | Reagovat

[17]:Asi bych řekl, že jako je hodně Pepíků a Pavlů a Boženek tak bylo i v minulosti více bytostí na této Zemi se stejným jménem.
1) Danu - původ ketská (Irská) - pramáti
2) Danu - prvotní božstvo hinduistické (védské)
Zdroj: Encyklopedie Bohů - Jordan 1997
O možné spojitosti nemám žádné povědomí.
Danaové - tak říkal Homér všem Řekům před Trójou.
Danaovny - byly dcery krále Danaa v Libyi - byl praotcem Danajců.
Tuatha de Danaan - nastínil jsem můj náhled - ani omylem si nemyslím, že by ho měl kdokoli přijmout za svůj - lhát ale nemohu a tak říkám svou míru poznání :-)

20 Pavel Pavel | 2. května 2012 v 20:36 | Reagovat

[18]:Máš úžasnej náhled - může tě to posunout hodně dopředu - nemáš asi moc předsudků!
Držím ti palce

21 Miky Miky | E-mail | Web | 2. května 2012 v 20:40 | Reagovat

[14]: To, čemu Pavle říkáš "moje zažitá zkušenost", já nazývám "osobní gnóze", tedy osobní poznání, či zjevení. Do této kategorie patří i ta teorie o bohyni Danu. Je to něco, co jsi vnitřně prožil, čemu věříš a co ti dává smysl, ale nedá se to předkládat jako objektivní pravda, neboť důkazy neexistují. Mám také své poznatky o některých bozích a duchovních bytostech, ale moc je neprezentuji, protože osobní gnóze je většinou nepřenosná a bývá druhými špatně pochopena.

22 Pavel Pavel | 2. května 2012 v 21:31 | Reagovat

[21]:V podstatě souhlasím do posledního písmenka. Důkazy hmotného charakteru, či písemné záznamy neexistují. To, osobně zažité je nepřenosné. Když ale druhý zažije obdobné a potká se s prvním a řeknou si to - tak oba vědí! A co je jim do těch, co tvrdí opaky? Třeba se ti to také stalo - nebo stane! ;-)

23 Fíba Fíba | 2. května 2012 v 21:32 | Reagovat

[19]:
No já si právě myslím, že se v tomto případě jedná o pozůstatek jednoho a téhož kultu bohyně Dany. Když se Indoevropané ve své počáteční fázi někdy v 5. tisíciletí (?) začali rozcházet z pravlasti a potom pokračovali v rozchodu v mnoha dalších vlnách, roznášeli sebou i svoje náboženství. Klasické mytologie jak je známe, jsou vlastně mýty vzniklými na základě mnohých nových zkušeností a vlivů v cílových oblastech jejich migrací a nebo na cestě. Lin Carter ve své knize Zákulisí Pána prstenů dává řecké i irské "Danaovce" do jedné řady, když popisuje Tolkienův vzor pro jeho Elfy. Ivo Budil v knize Kulturní a sociální antropologie Indoevropanů se také o těchto souvislostech zmiňuje, i o té staroindické bohyni. Myslím, že jsem to četl i jinde (Dumézil?), už si ale nevzpomínám. Každopádně můj osobní názor je ten, že zde máme co dočinění se starou indoevropskou bohyní vod a s pozůstatkem jejího kultu v prostorách Euroasie.

Nechci ale tuto debatu vést nějak konfrontačně, takže Vaše-Tvoje názory respekutuji jako Tvoje-Vaše osobní poznání - ve smyslu toho co píše Miky přede mnou.

24 Myslič Myslič | Web | 2. května 2012 v 21:35 | Reagovat

[21]:Jo, některé věci jsou prostě opravdu nepřenosné. Třeba: Nedávno jsem okolo svého kamenného kružíku v "Ullově háji" tvořil větší. Ty kameny už jsem netahal z takové dálky, jako hraničáky na kružík. Tyhle jsou z hromady asi o dvěstě metrů dál, kam je před lety vyházeli k lesu z pole jezed'áci. No a já o nich věděl celou dobu, ale nepoužil jsem je.... A když už jsem teda dostavěl ten menší kružík (ted' už je konečně kompletní), najednou mi bohové vnukli nápad, udělat ještě ten větší - okolo celého paloučku. A použít ty jezed'ácké kameny (byly už u lesa dlouho a jsou nádherně obrostlé mechem). Jako kdyby mi někdo řekl: "Už jses natahal dost kamenů z dálky, ted' máš nárok na ty, co jsou kousek odsud." No a já je tam za jedno nedělní dopoledne natahal a kruh postavil. Tuhle neděli jsem se tam byl podívat a koukám, že z té hromady, kde jsem je bral, nic nezbylo ???  Byly tam jen stopy od auta, nějaký zahrádkář si je odvezl na skalku....  Takže ty svoje jsem vybral v nejlepší čas.... Ted' to zní legračně, ale podle mne mi to vnukli bohové! A to je právě ta nepřenosná skutečnost.

25 Pavel Pavel | 2. května 2012 v 22:03 | Reagovat

[23]:Každá nová myšlenka kterou potkáme je tu proto, abychom měli možnost vlastního rozhodnutí. Něco mi to dává - nic mi nedává. Máme svobodné rozhodnutí - vždy a ve všem - myslím. To, co jsem o sobě výše napsal je v dobré mysli a rozhodně ne proto, že bych si myslel, že předkládám nějaké obecné pravdy.
Můj momentální náhled je, že jde o shodu jmen -Tvůj je jiný - no vždyť je to O.K. - Myslím, že oba budeme zvažovat druhou alternativu. :-)

26 Pavel Pavel | 2. května 2012 v 22:05 | Reagovat

[24]: Ale ano, také bych řekl, že jsi byl přistrčen k té práci v pravý čas - ten s tím autem v levý čas :-D  :-D  :-D
To bývají neskutečně úžasné věci!

27 Fíba Fíba | 2. května 2012 v 22:16 | Reagovat

"První fotografie zachycuje jedno místo na Šumavě, kterému se říká Pohanské kameny. Bližší z obou vrcholových kamenů byl znovu postaven Pavlem a jeho přátely."

Nechci prudit, ale nemělo by tam být "přáteli"?

Pokud mám pravdu, možno potom tento komentář smazat :-)

28 Květa-Liliana Květa-Liliana | E-mail | Web | 2. května 2012 v 23:04 | Reagovat

[8]: To je úžasné, do Kašperek se v létě chystám s několika dalšími příznivci pohanství a přírody, tak snad je tam najdeme :-)
K Pohanským kamenům se podívám už v červnu s výpravou pořádanou ČPS. Takže je budu moci obdivovat i osobně.

29 Miky Miky | E-mail | Web | 3. května 2012 v 7:13 | Reagovat

[27]: Fíbo díky. ;-)

30 barča barča | 4. května 2012 v 6:31 | Reagovat

To je úžasný, že to takhle někdo intenzivně cítí a koná. Z mého pohledu je úplně jedno, jestli to člověku vnukne skřítek, víla, bohyně, ufo - všechno je to nějaká energie, jen  to člověk díky svému vnímání a mozku - ji vnímá různě, v různých podobách. A to znamená také to, že ta energie tady stále na Zemi je - jen ji nedokážeme nijak vědecky změřit, ověřit, popsat. Děkuji za článek, hodně mě to zasáhlo.

31 Pavel Pavel | 4. května 2012 v 7:01 | Reagovat

[30]:Díky Barčo,Stejně tak jako má každý právo konat dle vlastního uvážení, tak to samé platí i o uvažování. No a pohledy druhých nám leckdy rozšiřují obzory. Tak se stále učíme :-)

32 Frostík Frostík | 4. května 2012 v 11:14 | Reagovat

[30]:

[31]: Zkuzte si přečíst "Jitro cizích světů" - Colin Wilson      Doporučuji všem! (objevil jsem ji v knihovně)

33 barča barča | 4. května 2012 v 11:50 | Reagovat

[13]:Napadla mě třeba Nazca - tam ti domorodí lidé v tom žijí, je to součást každodenního života, proto jim to smýšlení o Ufo nepřijde divné, ale přirozené. Prostě nějaká bytost ty obrazce namalovala.

34 barča barča | 4. května 2012 v 11:52 | Reagovat

[32]:Díky za tip. :-)

35 barča barča | 4. května 2012 v 11:56 | Reagovat

[31]: Pavle, já jsem ten typ člověka, kterého stále něco překvapuje,udivuje, žasne a dumá o věcech - právě tím, jak je poznává kolem sebe :-)

36 Pavel Pavel | 4. května 2012 v 20:24 | Reagovat

[32]:Zkusím tu knihu potkat...

37 Pavel Pavel | 4. května 2012 v 20:25 | Reagovat

[35]: To je prima :-)

38 Satja Das Satja Das | 5. května 2012 v 11:09 | Reagovat

Ohledně UFO jsem také docela skeptický, ale pomalu začínám mít na ně náhled jako na duchovně vyspělé bytosti,výcerozměrného charakteru. Tj., že mohou být ve více vtěleních a prostorech najednou. Kdysi se na ně pohlíželo snad jako na anděle. Dnešní přetechnizovaný člověk jim asi říká UFO. Každému se ty bytosti projevují asi jinak, asi záleží na tom, jak jsme schopni je přijmout. Ohledně Tuatha de Danaan jsem trochu zmatený. Je tam tolik pramatek, ve kterých jsem se až ztratil. Je zajímavé, že některé z nich byli zavražděny. Četl jsem Keltskou knihu mrtvých a docela jsem se v tom ztratil. S Ashtar Sheranem "komunikuje" skupina s názvem Vesmírní lidé.

39 Pavel Pavel | 5. května 2012 v 17:48 | Reagovat

[38]:Nejraději řákám "Mimozemské entity" - ano jsou duchovně na výši - jenže také vím o dvou, u kterých to tak není - když se zeptáš na polaritu vyjde záporná.
Tuatha de Danaan - jedna možnost jak se něco dozvědět je hledat ve starých knihách a análech. Ta má ale konečné hranice. Druhá - je ptát se v Duchovním prostoru či v Informačním poli. Někteří to zvládají. Mě do nich ale moc nepočítej :-)
O Ashterovi Sheranovi skutečně nic nevím, ani o skupině Vesmírní lidé. Osobně z nich pocit ale dobrý nemám.

40 Satja Das Satja Das | 5. května 2012 v 19:23 | Reagovat

Tak to jsi odhadl docela dobře. Mně jsou také podezřelí. Jejich filozofie je taková, že až bude konec světa, prý to začne v prosinci 2012, podle mayského kalendáře, tak ti co přežijí budou stoupenci tohoto vesmířana a on je pak vyzvedne na svoji loď a odnese do jiné dimenze. Do lepšího světa atd .... Ty menhiry jsou opravdu úžasné. Bylo by zapotřebí jich postavit víc a nabít je energií, která by mohla léčit Matku Zemi. A dodávat Jí sílu na vyléčení z našeho drancování přírody. Děláš záslužnou práci Pavle a ostatní samozřejmě také.

41 Pavel Pavel | 13. května 2012 v 19:07 | Reagovat

[1]: Clochaphoill - je pro zlepšování vztahu dvou libovolných lidí. Dají z opačných stran hlavu do otvoru - tedy proti sobě a vyčkají následujících dějů. U každé dvojice zvlášť je nutno určit, kdo bude stát na které straně. :-)

42 wignall wignall | Web | 28. září 2016 v 9:30 | Reagovat

malá půjčka při exekuci :-D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama